adwords-kursus

AdWords på Google giver kunder i butikken!

Er du træt af at bruge annoncekroner, der giver dig alt for lidt udbytte? Annoncerer du i ugevis eller månedsvis, inden du begynder at se resultatet?

Så er det NU, du skal i gang med AdWords annoncer på Google!

Med AdWords på Google får du en ekstremt målrettet annoncekampagne. Dine annoncer bliver vist på Danmarks absolut vigtigste søgemaskine Google, og visningen er styret af, hvad der bliver søgt på. I samarbejde med os vælger du en række søgeord, som beskriver dine produkter og ydelser. Og når brugeren søger på søgemaskinen Google og anvender et af “dine” søgeord, bliver dine annoncer vist. Et klik på en af dine annoncer sender brugeren videre til din hjemmeside – og du er på vej til at få en ny kunde!

Sæt AdWords annoncer på Google i dag – og du får nye kunder i morgen!

Vi kan etablere din AdWords kampagne fra dag til dag. Det betyder, at du allerede i morgen begynder at få nye kunder ind på din hjemmeside fra Google. Og det er vel at mærke “relevante” kunder. Du bruger altså ikke annoncekroner eller kræfter på kunder, som dybest set ikke er interesseret i dine produkter og ydelser.

Du vil elske betalingsprincippet ved Google AdWords annoncering!

Ville det ikke være fantastisk, hvis du kun skulle betale annoncekroner, når du fik noget ud af dine annoncer? Altså at det var helt gratis at få vist dine annoncer til kundeemnerne? Og du først skulle betale, hvis de rent faktisk reagerede på dine annoncer?
Du behøver ikke drømme mere – Google AdWords er svaret! Det er nemlig gratis at få vist dine annoncer på Google. Først i det øjeblik kunden vælger at klikke på en af dine annoncer, bliver du registreret for et beløb – den såkaldte klikpris.

Du får større udbytte med Google AdWords end med trykte annoncer:

I trykte medier stiger prisen, hvis du vil have flere annoncer. Med Google AdWords kan du principielt have et ubegrænset antal annoncer – du betaler stadig kun, hver gang en kunde klikker på din annonce.

Dine Google AdWords annoncer bliver vist hver eneste dag – morgen, middag, aften, nat! Og hver gang udelukkende for kunder der er interesseret i dine produkter og ydelser. Trykte annoncer bliver måske vist én gang om dagen, én gang om ugen eller for den sags skyld én gang om måneden afhængigt af mediet.

Når du indrykker en annonce i et trykt medie, betaler du i forhold til antallet af læsere. Men en større eller mindre del af læserne er IKKE interesseret i dine produkter og ydelser (de har ikke behovet, de har ikke penge på budgettet, de har lige investeret i et produkt magen til etc.). Hvorfor bruge dine annoncekroner på dem? Vælger du Google AdWords, annoncerer du udelukkende for kunder, der er interesserede i dine produkter og ydelser.

Ved de fleste andre annonceringssystemer på Internet betaler du for at få vist din annonce et vist antal gange. Og uanset om brugerne vælger at klikke på din annonce eller ej, skal du stadig betale den samme sum for et givent antal visninger. Med en Google AdWords kampagne derimod, skal du kun betal for de klik du får.

AdWords på Google giver større udbytte end bannerannoncer!

Med Google AdWords annoncering betaler du kun, når kunden klikker på din annonce. For bannerannoncer betaler du for et antal visninger af dine annoncer – altså også selvom ikke ser din hjemmeside!

Du kan have et meget stort antal søgeord tilknyttet dine Google AdWords annoncer – uden at det koster ekstra. Dermed kan du annoncere for alle dine produkter og ydelser.

Vi afprøver en række varianter af dine AdWords annoncer for at teste, hvilke der giver de bedste resultater. Dette er en proces, der fortsætter under hele din kampagne, så du hele tiden er sikret det optimale udbytte!

orange-action-knap2